23948sdkhjf

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode

Medlemmerne af Coop får automatisk samlemærker, for hver 50 kr. de køber varer for i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, LokalBrugsen, Irma, Coop.dk Shopping og Coop.dk MAD.

Men efter at medlemmer ikke får mærkerne fysisk, men digitalt, så hober besparelserne sig op. Lige nu har medlemmerne således 1,63 milliard kr. i ubenyttede samlemærker.

Med samlemærkerne kan kunderne købe kendte mærkevarer med op til 78 procents rabat. I øjeblikket er det kvalitetsglas fra Spiegelau, man kan få meget billigt ved hjælp af samlemærkerne.

- Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb, siger loyalitets manager Thomas W. Pohlentz, Coop.

Selv om kunderne har brugt samlemærker til at købe flere hundrede tusinde Spiegelau glas i den aktuelle kampagne, er der stadig mulighed for at bruge de ubenyttede samlemærker frem til 8. marts.

Senere på året kommer der nye kampagner for kendte mærkevarer inden for andre områder. Her kan de opsparede samlemærker også benyttes.

- Selv om der er mange, der ikke har udnyttet muligheden endnu, ændrer det ikke billedet af, at samlemærkekampagnerne er særdeles populære blandt vores kunder, og derfor vil vi blive ved med at tilbyde det, siger Thomas W. Pohlentz.

Hvis man er medlem af Coop og anvender Coop-appen, får man automatisk dobbelt op på mærker. Scanner man bare sit medlemskort får også automatisk samlemærker, men ikke dobbelt op.

Medlemmer kan se mærke-saldoen på mobilen eller deres kvittering. Hvis man ikke er medlem, kan man få fysiske samlemærker udleveret.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127